Racibórz będzie oszczędzał na promocji i rozrywce
1,2 mln zł w tym roku i tylko 572 tys. zł w projekcie budżetu na rok przyszły. W działaniach promocyjnych nie będzie fajerwerków.
Ten rok w promocji będzie się jawił jako tłusty. Było sporo imprez, ale też budżet jest niemały - podatnicy z Raciborza zapłacili za nie łącznie 1,2 mln zł.
150 tys. zł miasto wyda w tym roku na działania promocyjne, 120 tys. zł promocję przez sport i wydarzenia sportowo-rekreacyjne oraz 75 tys. zł na promocję gospodarczą, 160 tys. zł na współpracę z organizacjami pozarządowymi, 100 tys. zł na Festiwal Górnej Odry, 300 tys. na wydarzenia i imprezy promocyjne, 95 tys. zł na odlewy z brązu przy fontannach obok kościoła farnego, czy 50 tys. zł na współpracę zagraniczną.
W 2023 r. ma być skromniej i to znacznie. Na działania promocyjne będzie nie 150 a 100 tys. zł, na promocję przez sport i wydarzenia 40 tys. zł, a na promocję gospodarczą 50 tys. zł. Współpraca z organizacjami zachowa 160 tys. zł, co oznacza, że realne wydatki spadną o wskaźnik inflacji, Festiwal Górnej Odry miasto wesprze 50 tys. zł, na wydarzenia i imprezy będzie nie 300 a 100 tys. zł, a współpracę zagraniczną 30 tys. zł. Na konferencje i fora zarezerwowano 10 tys. zł.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz