Wolny o kampaniach billboardowych Polowego: Zero tolerancji dla takich wątpliwych praktyk
- Zwracam się do Państwa w sprawie, która dotyczy każdego mieszkańca Raciborza niezależnie od poglądów czy zaangażowania politycznego. W sprawie zasadności i przejrzystości wydatków publicznych, jakich dokonuje Dariusz Polowy - czytamy w liście do redakcji raciborskiego działacza Polski 2050 Szymona Hołowni.
Zwracam się do Państwa po to, żeby każdy z mieszkańców miał szansę zobaczyć, jaki poziom kompetencji prezentuje obecny Prezydent Miasta. Od jesieni zeszłego roku osoba, która w mojej ocenie powinna być wzorem roztropności wydatkowej, strażnikiem dobrych inwestycji, prowadzi szereg kampanii billboardowych, unikając jednocześnie odpowiedzi na proste pytanie: Ile i za co płacimy?
Poniżej kilka przykładów słów sygnowanych podpisem Dariusz Polowy.
Na pytanie, ile billboardów było wynajmowanych i za jakie kwoty? Jaka jest suma kosztów tych działań (od 1.09.2022 do 02.03.2023 roku)?
„W ww. okresie Miasto Racibórz wynajmowało jedną tablicę billboardową, zlokalizowaną przy dworcu PKP. Koszt jej wynajęcia to: 650 zł. netto na miesiąc.”
Na pytanie jaki jest koszt kampanii dotyczącej rozbudowy H2Ostróg oraz dlaczego kolejna już reklama korzysta z tych samych nośników w mieście?
„Odnosząc się do pytania o koszty reklamy wskazuję, że przedmiotowa kampania jest kampanią informacyjną, nie reklamową i też nie kolejną.”
Na pytanie jaki jest całkowity koszt?
„Proszę o jasne i precyzyjne sformułowanie pytania, aby było wiadomo o co się Pan pyta. Dzięki czemu będę mógł udzielić Panu precyzyjnej odpowiedzi, co jest dla mnie sprawą bardzo ważną.”
Tego typu odpowiedzi oceniam jako lekceważenie wobec raciborzan. Z uwagi na powyższe jasno i stanowczo deklaruję: Zero tolerancji dla takiej buty. Zero tolerancji dla takich wątpliwych praktyk. Nie ma i nigdy nie będzie mojej zgody na to, żeby w taki sposób wydawać pieniądze mieszkańców, a wszelkie nieprawidłowości w tym temacie znajdą finał w sądzie.
Z szacunkiem
Alan Wolny
Czytaj także: Radny Klima drąży temat billboardów z wizerunkiem Polowego. Pyta o koszty i podsuwa rozwiązanie
Komentarze (0)
Dodaj komentarz