PRD zgarnęło pulę. Wykona remont kolejnych ulic w Raciborzu
Tym razem miejska spółka otrzymała zlecenie z ratusza opiewają na kwotę 2 780 174,20 zł. Na zdjęciu prezydent i prezes PRD.
3 713 320,38 zł - tyle środków miał Urząd Miasta na remont nawierzchni ulic Batorego, Elżbiety, Londzina, Żorskiej, Gwiaździstej i Matejki. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych zaoferowało 2 780 174,20 zł, Domax z Boronowa 3 100 318,47 zł. Ratusz kierował się kryterium ceny, zlecając prace swojej spółce. 50 proc. kosztów zostanie pokryte z pozyskanej dotacji z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Co dokładnie zostanie wykonane?
Remont ul. Króla Stefana Batorego (od skrzyżowania z ul. Podwale do skrzyżowania z ul. Pocztową)
W ramach zadania należy wykonać remont ul. Króla Stefana Batorego na odcinku długości 299,00m obejmujący remont jezdni asfaltowej i chodnika z kostki betonowej w zakresie:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 8cm z wywozem i utylizacją materiału z rozbiórki
- nawierzchnia z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, warstwa wiążąca gr. 4 cm
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno
- nawierzchnia z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, warstwa ścieralna gr. 4 cm -
- regulacja pionowa urządzeń infrastruktury technicznej,
- rozebranie nawierzchni z kostki betonowej wraz z wywozem i utylizacją
- chodnik z kostki betonowej grubości 8cm na podsypce piaskowej
- oznakowanie poziome – odtworzenie istniejącego oznakowania.
Remont ul. Elżbiety (od skrzyżowania z ul. Cecylii do skrzyżowania z ul. Przejazdową)
W ramach zadania należy wykonać remont ul. Elżbiety na odcinku długości 272,00m obejmujący remont jezdni i chodnika w zakresie:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 4cm z wywozem i utylizacją materiału z rozbiórki
- rozebranie krawężników betonowych wraz z wywiezieniem i utylizacją gruzu
- rozebranie nawierzchni jezdni betonowej wraz z wywiezieniem i utylizacją gruzu
- krawężniki betonowe wytające 15x30 na ławie betonowej
- warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm
- nawierzchnia z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, warstwa wiążąca gr. 4 cm
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno
- nawierzchnia z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, warstwa ścieralna gr. 4 cm
- regulacja pionowa urządzeń infrastruktury technicznej,
- rozebranie nawierzchni z kostki betonowej wraz z wywozem i utylizacją
- rozebranie obrzeży betonowych wraz z wywozem i utylizacją gruzu
- obrzeża betonowe 30x8 na podbudowie cementowo - piaskowej
- chodnik z kostki betonowej grubości 8cm na podsypce piaskowej
- oznakowanie poziome i pionowe – odtworzenie istniejącego oznakowania.
Remont ul. Ks. Londzina (od skrzyżowania z ul. Władysława Reymonta do skrzyżowania z ul. Drewnianą)
W ramach zadania należy wykonać remont ul. Ks. Londzina na odcinku długości 458,00m obejmujący remont jezdni asfaltowej w zakresie:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 8cm z wywozem i utylizacją materiału z rozbiórki,
- nawierzchnia z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, warstwa wiążąca gr. 4
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno
- nawierzchnia z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, warstwa ścieralna gr. 4 cm
- regulacja pionowa urządzeń infrastruktury technicznej,
- oznakowanie poziome – odtworzenie istniejącego oznakowania.
Remont ul. Jana Matejki (od skrzyżowania z ul. Opawską do skrzyżowania z ul. Juliusza Słowackiego)
W ramach zadania należy wykonać remont ul. Jana Matejki na odcinku długości 498,00m obejmujący remont jezdni i chodnika w zakresie:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 8cm z wywozem i utylizacją materiału z rozbiórki
- rozebranie krawężników betonowych wraz z wywiezieniem i utylizacją gruzu
- krawężniki betonowe wystające 15x30 na ławie betonowej
- nawierzchnia z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, warstwa wiążąca gr. 4 cm
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno
- nawierzchnia z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, warstwa ścieralna gr. 4 cm
- regulacja pionowa urządzeń infrastruktury technicznej,
- rozebranie chodnika z płyt betonowych 50x50x7 wraz z wywozem i utylizacją
- obrzeża betonowe 30x8 na podsypce cementowo – piaskowej
- chodnik z kostki betonowej grubości 8cm na podsypce piaskowej
- oznakowanie poziome – odtworzenie istniejącego oznakowania.
Remont ul. Żorskiej (od skrzyżowania z ul. Ocicką do skrzyżowania z DK 45)
W ramach zadania należy wykonać remont ul. Żorskiej na odcinku długości 467,00m obejmujący remont jezdni i chodnika w zakresie:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 8cm z wywozem i utylizacją materiału z rozbiórki,
- rozebranie krawężników betonowych wraz z wywiezieniem i utylizacją gruzu,
- krawężniki betonowe wystające 15x30 na ławie betonowej,
- nawierzchnia z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, warstwa wiążąca gr. 4 cm
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno
- nawierzchnia z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, warstwa ścieralna gr. 4
- regulacja pionowa urządzeń infrastruktury technicznej,
- rozebranie chodnika z płyt betonowych 50x50x7 wraz z wywozem i utylizacją
- rozebranie obrzeży betonowych 8x30 wraz z wywozem i utylizacją gruzu
- obrzeża betonowe 30x8 na podsypce cementowo – piaskowej
- chodnik z kostki betonowej grubości 8cm na podsypce piaskowej
- oznakowanie poziome – odtworzenie istniejącego oznakowania.
Remont ul. Gwiaździstej (od skrzyżowania z ul. Łąkowej do skrzyżowania z ul. Bolesława Prusa)
W ramach zadania należy wykonać remont ul. Gwiaździstej na odcinku długości 298,00m obejmujący remont jezdni i chodnika w zakresie:
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości 8cm z wywozem i utylizacją materiału z rozbiórki
- rozebranie krawężników kamiennych do odzysku
- krawężniki kamienne z odzysku na ławie betonowej,
- przełożenie krawężników betonowych 15x30 na podsypce piaskowej,
- nawierzchnia z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, warstwa wiążąca gr. 4 cm
- mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno
- nawierzchnia z mieszanki mineralno – asfaltowej grysowej, warstwa ścieralna gr. 4 cm
- regulacja pionowa urządzeń infrastruktury technicznej,
- rozebranie chodnika z płyt betonowych 50x50x7 wraz z wywozem i utylizacją
- chodnik z kostki betonowej grubości 8cm na podsypce piaskowej
- oznakowanie pionowe – odtworzenie istniejącego oznakowania.
Komentarze (0)
Dodaj komentarz