Wakacyjna impreza TVP w Raciborzu ma kosztować do 400 tys. zł
Taka informacja padła dziś, 05.06., na sesji Rady Miasta. Temat wywołali radni Silnego Raciborza (PiS).
Kwestią zapowiadanej na sobotę 20 lipca imprezy zainteresowali się Magdalena Kusy, Katarzyna Dutkiewicz i były wiceprezydent Dominik Konieczny, wszyscy związani z PiS, formalnie w klubie Silny Racibórz. Padło pytanie o udział powiatu.
Prezydent Jacek Wojciechowicz oświadczył, że każdy samorząd - miasto i powiat - wyłoży do 200 tys. zł, razem 400 tys. zł. Można się jednak spodziewać mniejszego wydatku, bo część kosztów mają wziąć na siebie sponsorzy.
Nie ma jeszcze szczegółów wydarzenia, zarówno co do miejsca (być może będzie to dziedziniec zamku) jak i gwiazdy wieczornego koncertu.
Wiadomo natomiast, że będzie w TVP sześć wejść z Raciborza, dwa bloki reklamowe i wieczorny koncert, relacjonowany na żywo w TVP 2.
Skoro była mowa o TVP 2, plany stacji ujawnił w marcu portal branżowy wirtualnemedia.pl.
W ubiegłym roku Telewizja Polska zrezygnowała z organizowania cieszącej się dużym powodzeniem Wakacyjnej Trasy Dwójki. - W tym roku planuje jednak zorganizować serię letnich koncertów, ale pod inną nazwą - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. - Pracujemy nad tym, żeby w wakacje ruszyć w Polskę z dużą trasą. Nie będzie, co prawda, koncertów disco polo, ale znajdzie się też coś dla fanów lżejszych gatunków muzycznych. W każdy wakacyjny weekend imprezy będą się odbywały w innym mniejszym mieście. W Polskę ruszy “Poranek TVP Info” i “Pytanie na śniadanie”. Zwieńczeniem wakacji będzie koncert - mówi nam osoba z kierownictwa telewizji, która chce pozostać anonimowa.
W sumie w czasie wakacyjnych weekendów TVP2 odwiedzi osiem polskich miast. Wakacyjna Trasa Dwójki była hitem TVP Latem 2022 roku - średnia widownia nadawanych na żywo koncertów “Wakacyjnej Trasy Dwójki” do 24 lipca wyniosła 1,51 mln osób, co przełożyło się na 13,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,24 proc. w grupie 16-59 (dane Nielsen Audience Measurement). Oznacza to, że "Wakacyjna trasa Dwójki" względem analogicznego okresu rok wcześniej straciła 80 tys. widzów. Te gwiazdy wystąpiły podczas Wakacyjnej Trasy Dwójki 2020-2022
Komentarze (0)
Dodaj komentarz