Urząd Miejski w Krzanowicach poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko Skarbnika

Urząd Miejski w Krzanowicach poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko Skarbnika Gminy, w pełnym wymiarze czasu pracy. Planowane zatrudnienie od miesiąca czerwca 2025 r.
Od kandydatów wymaga się spełnienia następujących warunków:
1. Wymagania niezbędne:
1) posiadanie obywatelstwa polskiego;
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) niekaralność za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
5) spełnienie co najmniej jednego z poniższych warunków:
• ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości
• ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości,
• wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
• posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów;
6) posiadanie znajomości języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
7) znajomość przepisów prawa w szczególności z zakresu ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o dochodach jst, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
8) umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych.
2. Wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe,
2) doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym,
3) doświadczenie zawodowe w księgowości i rachunkowości w jednostkach sektora finansów publicznych;
4) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o podatkach i opłatach lokalnych, Prawo zamówień publicznych, kodeks postepowania administracyjnego;
5) biegła znajomość programów Ms Office;
6) samodzielność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność kierowania zespołem, dyspozycyjność, rzetelność, sumienność, zdolności analityczne, organizacyjne i komunikacyjne.
Aplikacje przyjmowane będą w terminie do dnia 28.03.2025 r. do godz. 13:00.
Szczegóły oferty znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej U.M. w Krzanowicach: http://bip.umkrzanowice.madkom.pl/a,20533,burmistrz-krzanowic-oglasza-nabor-kandydatow-na-stanowisko-skarbnika-gminy-w-urzedzie-miejskim-w-krz.html
Komentarze (0)
Komentarze pod tym artykułem zostały zablokowane.