Warszawska i Wileńska będą odnowione do końca października tego roku

Urząd Miasta ogłosił przetarg na wyłonienie wykonawcy remontu ulic Warszawskiej i Wileńskiej. Roboty, na które miasto pozyskało środki z Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych, czyli tzw. Schetynówki, mają być zakończone do 31 października. Wkrótce więc na obu ulicach można się spodziewać utrudnień w ruchu. W projekcie zapisano utworzenie ciągu pieszo-rowerowego. Sprawdź dokładny zakres prac.
1) ul. Warszawska
roboty rozbiórkowe elementów istniejącej jezdni i chodników m. in. rozbiórka istniejącej nawierzchni, rozbiórka krawężników i obrzeży betonowych;
wykonanie warstwy jezdni i ścieżki rowerowej z masy mineralno bitumicznej (warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego – 4cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – 4cm);
wykonanie warstwy mrozoochronnej ze żwiru lub pospółki o grubości 20 cm na poszerzeniu chodnika oraz fragmencie projektowanej ścieżki rowerowej;
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm na poszerzeniu chodnika oraz fragmencie projektowanej ścieżki rowerowej;
wykonanie podsypki cementowo – piaskowej chodników i projektowanej ścieżki rowerowej (5 cm);
wykonanie nawierzchni chodnika i projektowanej ścieżki rowerowej z kostki betonowej (o grubości 8 cm dla chodnika dla pieszych przylegającego do jezdni, 6 cm dla chodnika dla pieszych oddzielonego od jezdni pasem zieleni oraz 8 cm dla projektowanej ścieżki rowerowej).
długość odcinka drogi – 734 m,
szerokość jezdni wraz ze ścieżką rowerową wydzieloną z jezdni 8,00÷8,5 m,
szerokości ścieżki rowerowej 2,0 m,
szerokość remontowanego chodnika 2,0÷3,5 m
2) ul. Wileńska
roboty rozbiórkowe elementów istniejącej jezdni i chodników m. in. rozbiórka istniejącej nawierzchni, rozbiórka krawężników i obrzeży betonowych;
wykonanie warstwy jezdni i ścieżki rowerowej z masy mineralno bitumicznej (warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego – 4cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego – 4cm);
wykonanie warstwy mrozoochronnej ze żwiru lub pospółki o grubości 20 cm na poszerzeniu ciągu pieszo - rowerowego;
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 15 cm na poszerzeniu ciągu pieszo - rowerowego;
wykonanie podsypki cementowo – piaskowej chodników i ciągu pieszo – rowerowego (5 cm);
wykonanie nawierzchni chodnika i ciągu pieszo – rowerowego z kostki betonowej (o grubości 8 cm dla chodnika dla pieszych przylegającego do jezdni, 6 cm dla chodnika dla pieszych oddzielonego od jezdni pasem zieleni oraz 8 cm dla ciągu pieszo - rowerowego).
długość odcinka drogi – 423 m,
szerokość jezdni wraz ze ścieżką rowerową wydzieloną z jezdni 7,40÷8,0 m,
szerokości ścieżki rowerowej 2,0 m,
szerokości ciągu pieszo- rowerowego 4,0 m,
szerokość remontowanego chodnika 2,0÷4,7 m
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany