Region:
List do redakcji: - Piszę do Państwa w sprawie nowego "zniczomatu' przy głównym wejściu na nasz cmentarz "Jeruzalem". Sama idea jest bardzo trafiona, aby postawić takie urządzenie, które z założenia ma działać 24h. Wszystko byłoby OK gdyby nie - jak to zwykle bywa- pewne ale... chodzi o jego działanie. Po wrzuceniu odpowiedniej ilości pieniędzy powinniśmy wybrać produkt i on wyleci przez specjalny otwór. Gdy jednak zabraknie produktu, na wyświetlaczu pojawia się napis: brak produktu. Zatem co dalej z pieniędzmi? – zwrócił się do nas nasz czytelnik. Sprawdziliśmy to zgłoszenie.
- Można dopłacić i spróbować wybrać inny produkt i znowu, ale co zrobić gdy wszystkie możliwości kończą się komunikatem brak produktu? Nie ma żadnej możliwości odzyskania wrzuconych do automatu pieniędzy, nie ma żadnego przycisku kasującego operację (rezygnacja i zwrot), nie ma możliwości, że przy braku towaru pieniądze "przelatują" przez automat i są zwracane. To jest bardzo nie w porządku powiem nawet lekkie nadużycie. Taka sytuacja spotkała mnie wieczorem dwa dni temu - ani znicza, ani pieniędzy Myślę, że nie byłem jedyny bo odchodząc zniesmaczony od maszyny widniał wkład 3,10 zł, a po pól godzinie wychodząc z cmentarza zerknąłem i było już po 16 zł. Czyli także inne osoby zostały jakby zrobione w balona – dodał czytelnik w liście do redakcji.
Skonsultowaliśmy tą sprawę z zarządcą maszyny, czyli firmą Concept Automatic.
"Nasza firma wychodząc na zapotrzebowanie rynku zaprojektowała i zrealizowała wiele typów automatów do sprzedaży wkładów do zniczy, umożliwiając zakup o dowolnej porze dnia. Automat, który jest zainstalowany obok ulicy Ocickiej jest naszym podstawowym automatem, który sprzedaje wkłady do zniczy. Jeżeli klient chce dokonać zakupu wkładu w pierwszej kolejności powinien sprawdzić dostępność produktu zgodnie z załączonymi instrukcjami umieszczonymi na automacie, jeżeli pożądany produkt jest dostępny wrzuca określoną ilość bilonu, (na automacie jest kilka informacji, że automat nie wydaje reszty.) Nie mniej jednak przyjmujemy do wiadomości cenne spostrzeżenie i dołożymy wszelkich starań, aby w możliwie krótkim czasie opisaną niedogodność wykluczyć."
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany