Raciborzanka... masz ją w kranie. O co chodzi w kampanii Wodociągów Raciborskich?
Miejska spółka chce pokazać raciborzanom jak zaoszczędzić sobie wydatków i zadbać o naturę oraz własne zdrowie.
- Celem naszej kampanii jest propagowanie picia Raciborzanki prosto z kranu. Ma to szereg pozytywnych skutków. Od ekonomicznych, ponieważ daje to znaczące oszczędności w stosunku do kupowanej wody w butelkach, przez ekologiczne – nie generujemy śmieci w postaci butelek, przez zdrowotne. Raciborzanie mają to szczęście, że woda dostarczana przez Wodociągi Raciborskie jest całkowicie bezpieczna i bez żadnych obaw można ją pić prosto z kranu. Należy dodać, że Raciborzanka zawiera wszystkie niezbędne do życia mikroskładniki - przekonuje prezes Wodociągów Raciborskich Michał Ziółkowski, którego - po pojawieniu się billboardów na mieście - zapytaliśmy cel i koszt kampanii.
- Kampania informacyjna jest kolejnym etapem promocji naszej wspaniałej wody. Pierwszym było nadanie naszej wodzie tożsamości – żeby przestała być anonimową ‘’kranówką’’. W rezultacie konkursu nasza woda otrzymała nazwę "Raciborzanka’". Na obecnym etapie kampanii skupiamy się na nośnikach zewnętrznych. Są to trzy wynajęte billboardy oraz, w drugiej połowie sierpnia, będą to kolejne trzy billboardy należące do miasta. Łączny koszt wynajęcia billboardów, z firmy zewnętrznej, na miesiąc, druk oraz aplikacja grafiki na billboardy to: 2 360,00 zł netto. Projekty graficzne spółka opracowała we własnym zakresie - dodaje w odpowiedzi prezes.
- Wodociągi Raciborskie Sp. z o. o. posiadają własne laboratorium, w którym kontrolujemy właściwości fizykochemiczne oraz parametry chemiczne i mikrobiologiczne Raciborzanki zgodnie z wymaganiami obowiązującego Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. Dodatkowo próbki wody wysyłane są do akredytowanego laboratorium w Pszczynie - informuje spółka. Wyniki na bieżąco dostępne [tutaj].
Komentarze (0)
Dodaj komentarz