Starostwo nie zmienia zasad bezpośredniej obsługi mieszkańców
W związku z utrzymującym się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej stanem epidemii niezbędne jest podejmowanie działań mających na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2. Pomimo wprowadzonych ograniczeń Starostwo Powiatowe w Raciborzu nie zmienia godzin pracy oraz nie zamyka się na bezpośrednią obsługę swoich klientów.
Jednak w trosce o bezpieczeństwo Państwa i Państwa rodzin, kierując się dobrem zarówno klientów jak i urzędników prosimy o rezygnację z osobistych wizyt w urzędzie i zachęcamy do korzystania z różnych, innych form kontaktu.
Przypominamy że:
1.Można kontaktować się z urzędnikami mailowo, telefonicznie oraz elektronicznie. Lista telefonów do poszczególnych referatów jest dostępna na stronie https://www.powiatraciborski.pl/starostwo/ksiazka_teleadresowa.html
2. Istnieje możliwość złożenia dokumentów (bez konieczności kontaktu z urzędnikiem) przez skrzynkę podawczą ustawioną w wejściu do urzędu.
3. Ze względów bezpieczeństwa i ograniczonej ilości oczekujących, terminów w Wydziale Komunikacji i Transportu należy umawiać telefonicznie lub przez internetowy system rezerwacji terminów pod adresem https://rezerwacje.powiatraciborski.pl/reservations/pol/login
4. Z uwagi na ochronę Państwa zdrowia obsługa klientów odbywa się z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, w szczególności dotyczy to:
- zasłaniania ust i nosa,
- zdezynfekowania dłoni przy wejściu do budynku,
- zachowania odległości 2 m między osobami przebywającymi w budynku.
Wprowadzone ograniczenia związane z trwającym stanem epidemii oraz kolejną falą zakażeń wirusem Sars-CoV-2 mogą również skutkować wydłużeniem się terminów załatwienia spraw w urzędzie. Tym samym prosimy o wyrozumiałość oraz o odpowiedzialne zachowanie w kwestii przestrzegania zasad bezpieczeństwa na terenie Starostwa Powiatowego
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany