Jak Mateusz Kłosek wyobraża sobie Eko-Okna za 10 lat [WYWIAD]
- Najważniejszym celem jest rozwój firmy, droga do ciągłego doskonalenia się, by stawać się coraz lepszym w produkcji, w naszej ofercie, w obsłudze klienta - mówi właściciel kornickiej spółki, która inwestuje w nowe moce produkcyjne i miejsca pracy w Wodzisławiu Śląskim oraz Kędzierzynie-Koźlu.
- Celem jest ta droga – chcemy być jako firma, jako zespół coraz lepsi, coraz lepiej odpowiadać na potrzeby klienta, na zapotrzebowanie rynku. Byłoby dobrze byśmy w którymś momencie zaczęli kreować ten rynek – chciałbym, żeby do tego dążyć, żeby proponować nowe rozwiązania, żeby one wychodziły od nas. Powinniśmy nie tylko adaptować trendy, które przychodzą do nas z zewnątrz, z zagranicy, ale też dążyć do tego, żeby to u nas powstawały nowe rozwiązania, nowe trendy - mówi M. Kłosek. Właściciel Eko-Okien gościł niedawno na targach BUDMA.
- Celem jest również to, żeby ciągle poszerzać tę naszą ofertę, żeby była najszersza na rynku, spełniając oczekiwania każdego naszego klienta. To też jest naszym wyzwaniem. Ale ważna jest też obsługa klientów i to nie tylko w Europie – to jest wyzwanie, które nas w najbliższym czasie czeka. Dzięki aplikacji eko4u.com będzie to całkiem proste, a jeśli chodzi o samą logistykę, o dostawy i obsługę posprzedażną to już będzie bardziej skomplikowane. Internet pomaga, ale za tym stoi jeszcze cała firma. eko4u.com będzie prowadzić, nadawać kierunek, a my jako firma będziemy starali się za tym podążać. To też jest zadanie na przyszłość - dodaje prezes spółki.
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany