Jak wybrać najlepszego dostawcę akcesoriów GSM? Kieruj się tymi zasadami!
Własny, dobrze prosperujący biznes to nie tylko źródło pokaźnych dochodów, ale i powód do dumy. Wielokrotnie jednak sukces Twojej firmy jest uzależniony od dostawców, to oni bowiem odpowiadają za jakość używanych przez Twój serwis podzespołów i wpływają na terminowość wykonywanych usług naprawczych. Poznaj 4 kryteria wyboru dostawców, które należy wziąć pod uwagę, wybierając partnera biznesowego.
Czas dostaw
Społeczeństwo żyje w zawrotnym tempie, zatem Twoi klienci nie będą czekać tygodniami na naprawę swojego smartfona. Wręcz przeciwnie, oczekują, że będzie „zrobiony od ręki”. Aby sprostać ich wymaganiom potrzebny Ci błyskawiczny dostawca, który zamówienie złożone do godziny 16, wyśle jeszcze tego samego dnia. Na tak szybką realizację zamówień mogą liczyć klienci GSMOK – hurtowni GSM (https://gsmok.pl/). Jeśli prowadzisz serwis na terenie Warszawy, niezbędne podzespoły zostaną Ci dostarczone w ciągu zaledwie kilku godzin!
Szeroki asortyment
Kolejnym kryterium, które należy wziąć pod uwagę, wybierając dostawcę podzespołów, jest asortyment. Warto zdecydować się na partnera, który dostarczy Ci nie tylko wyświetlacze i baterie, ale i taśmy, złącza, kamery oraz niezbędne wyposażenie serwisu. W Twoim punkcie powinny się również znaleźć akcesoria, które zainteresują Twoich klientów i zwiększą Twój zysk, czyli powerbanki, ładowarki, słuchawki i karty pamięci.
Jakość w stosunku do ceny
To oczywiste, że wybierając dostawcę, będziesz kierować się cenami produktów w jego ofercie. Pamiętaj jednak, że to nie sama cena powinna być korzystna, ale jej stosunek do jakości oferowanego podzespołu. Nawet jeśli usługa serwisowa zostanie przeprowadzona szybko i niskim kosztem, ale telefon po miesiącu będzie potrzebował ponownej naprawy, to klient nie będzie zadowolony z Twojego serwisu i nie poleci go innym.
Możliwość negocjowania i programy lojalnościowe
Dodatkowym aspektem, który podczas długoterminowej współpracy może przynieść ogromne korzyści, jest program lojalnościowy i związane z nim rabaty. GSMOK dla klientów biznesowych przygotował atrakcyjne warunki, które pozwalają sporo zaoszczędzić. Jako zarejestrowany użytkownik otrzymasz dedykowanego opiekuna handlowego, możliwość negocjacji cen, dostęp do unikalnych promocji, a do tego jeszcze rabaty za staż. Wybierz solidnego dostawcę, z którym każda naprawa będzie szybka i udana. Kupuj w GSMOK i obserwuj, jak grono zadowolonych klientów Twojego serwisu nieustannie się powiększa.
Komentarze (0)
Komentarze pod tym artykułem zostały zablokowane.