Reklama

Najnowsze wiadomości

Aktualności20 sierpnia 202010:50

Stadion Śląski z Pepsi na trzy lata!

Stadion Śląski z Pepsi na trzy lata! - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Reklama
Region:

Stadion Śląski, jeden z największych i najnowocześniejszych obiektów sportowych w Polsce, oraz PepsiCo, światowy lider w obszarze produktów spożywczych i napojów, podpisały umowę partnerską na 3 lata.

Kontrakt pomiędzy podmiotami obejmuje m.in. wzajemne działania promocyjne oraz kwestie związane ze stoiskami handlowymi podczas imprez organizowanych na obiekcie. Zarządy obu firm zapowiadają jednak, że zawarte porozumienie nie ograniczy się jedynie do sprzedaży napojów i przekąsek sygnowanych markami takimi jak Pepsi, Mirinda, 7Up, Lay’s czy Cheetos. Planowane są także wspólne projekty marketingowe – pierwszy z nich, Pepsi Silesia Beats, już jest on air.

- Firma PepsiCo wykazała się dużym zrozumieniem potrzeb Stadionu Śląskiego. Od razu zauważono nasz potencjał i właściwie po pierwszych rozmowach byliśmy przekonani, 
że to właściwy partner do dalszych negocjacji. W międzyczasie pracowaliśmy również nad dużym projektem muzycznym, w którym PepsiCo chętnie wzięło udział – mówi Grzegorz Kubicki, Dyrektor Marketingu Stadionu Śląskiego. – Pepsi Silesia Beats, bo taką ostatecznie nazwę zyskało nasze autorskie wydarzenie, to realizowany dla Stadionu Śląskiego największy w Europie live stream z udziałem DJów. Zaangażowanie Pepsi było dla nas jasnym sygnałem, że to partner, jakiego szukamy – dodaje.

– Stadion Śląski jest dla wielu Polaków miejscem symbolicznym, które przeszło do historii z uwagi na wiele kulturalnych i sportowych wydarzeń z przeszłości, takie jak mecze naszej Reprezentacji czy koncerty znanych światowych wykonawców. Aktualnie obiekt kontynuuje te tradycje, a nam zależy, aby zostać częścią tej historii – powiedział Michał Machaj z PepsiCo. – W działaniach promocyjnych podejmujemy współpracę z partnerami zapewniającymi możliwość organizacji imprez dużego formatu, a Stadion Śląski doskonale spełnia nasze oczekiwania w tym zakresie. Pomysł organizacji Pepsi Silesia Beats, imprezy o zupełnie nowym formacie na przekór okolicznościom, właśnie w Chorzowie okazał się prawdziwym strzałem w dziesiątkę – dodał Michał Machaj z PepsiCo.

Dwie pierwsze edycje Pepsi Silesia Beats cieszyły się sporą popularnością wśród fanów muzyki klubowej i bez wątpienia dostarczyły wszystkim widzom niezapomnianych emocji. Co więcej, transmisja w Internecie połączona była ze zbiórką pieniędzy na zakup specjalistycznego sprzętu medycznego dla śląskich ośrodków onkologii dziecięcej. Całość akcji charytatywnej zakończy się wraz z trzecią edycją imprezy, czyli w ostatni weekend sierpnia.

- Nasze firmy głęboko wierzą w społeczną odpowiedzialność biznesu. Dlatego tak dobrze się rozumiemy i jestem przekonany, że Pepsi Silesia Beats to dopiero początek wspólnych działań uwzględniających zarówno potrzeby naszych marek, jak i oczekiwania społeczne. Zarówno te lokalne, jak i globalne. Jestem przekonany, że przed nami kolejne wyzwania, kolejne projekty i kolejne emocje, jakie wzbudzimy u ludzi. Cel, jaki sobie stawiamy, to dotarcie do szerokiego grona odbiorców i stworzenie wydarzeń jak najwyższej jakości. Chcemy na stałe zapisać się w kalendarzu najważniejszych imprez w Polsce, a nawet w Europie – dodaje Dyrektor Marketingu Stadionu Śląskiego.

– Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca ze Stadionem Śląskim przyczyni się do organizacji wielu niezwykłych wydarzeń. Na całym świecie PepsiCo znana jest z różnorodnych przedsięwzięć, w tym licznych imprez muzycznych, które dzięki odpowiedniemu doborowi wykonawców trafiają do milionów widzów na całym świecie – powiedział Michał Machaj z PepsiCo.

Zawarta przez Stadion Śląski oraz PepsiCo umowa obejmuje m.in. sprzedaż produktów sygnowanych markami takimi jak Pepsi, 7Up, Mirinda, Cheetos, czy też Lay’s na terenie Stadionu Śląskiego, a także wzajemnie działania promocyjne. Kontrakt zawarty został na 3 lata i obejmuje okres do czerwca 2023 roku.

Autor: Stadion Śląski, redakcja@naszraciborz.pl

Bądź na bieżąco z nowymi wiadomościami. Obserwuj portal naszraciborz.pl w Google News.

Reklama
Reklama

Komentarze (0)

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Reklama
Reklama

Najczęściej czytane artykuły

Reklama
Sport23 lutego 202512:45

Mateusz Mrówka zwycięzcą XIII Biegu Twardziela [FOTO i WIDEO]

Mateusz Mrówka zwycięzcą XIII Biegu Twardziela [FOTO i WIDEO] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Racibórz:

Dystans siedmiu kilometrów ścieżkami Arboretum Bramy Morawskiej w lesie Obora mieli do pokonania uczestnicy XIII edycji Biegu Twardziela, który rozegrano dziś, 23.02. Na starcie zameldowało się łącznie 190 biegaczek i biegaczy z Polki i Czech.

red.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Sport24 lutego 202500:43

XXII edycja HLPN przeszła do historii [FOTO]

XXII edycja HLPN przeszła do historii [FOTO] - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Racibórz:

Trzynaście weekendów, kilkadziesiąt rozegranych spotkań, setki bramek, wiele emocji, radości, a czasem smutku. To wszystko złożyło się na XXII edycję Halowej Ligi Piłki Nożnej, którą w niedzielny (25.02) wieczór zakończono w hali OSiR Racibórz.

(greh)
Reklama
Aktualności23 lutego 202520:26

Msza św. w intencji chorych w kaplicy zamkowej

Msza św. w intencji chorych w kaplicy zamkowej  - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Zamek Piastowski/fot. D. Kruty
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Partnerzy portalu

Materiały RTK
Regionalny Informator Ekologiczny
Dentica 24
ostrog.net
Spółdzielnia Mieszkaniowa
Szpital Rejonowy w Raciborzu
Ochrona Partner Security
Powiatowy Informator Seniora
PWSZ w Raciborzu
Zajazd Biskupi
Kampka
Fototapeta.shop sklep z tapetami i fototapetami na zamówienie
Reklama
Reklama

Najnowsze wydania gazety

Nasz Racibórz 21.02.2025
20 lutego 202513:34

Nasz Racibórz 21.02.2025

Nasz Racibórz 14.02.2025
14 lutego 202519:07

Nasz Racibórz 14.02.2025

Nasz Racibórz 07.02.2025
6 lutego 202519:32

Nasz Racibórz 07.02.2025

Nasz Racibórz 31.01.2025
30 stycznia 202520:04

Nasz Racibórz 31.01.2025

Zobacz wszystkie
© 2025 Studio Margomedia Sp. z o.o.