Reklama

Najnowsze wiadomości

Aktualności18 lutego 201316:04

PK ma dwa różne rozkłady jazdy. Pasażer informuje, a firma milczy

PK ma dwa różne rozkłady jazdy. Pasażer informuje, a firma milczy - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
Reklama
Racibórz:

- Na moją sugestię, aby dyżurny gdzieś zgłosił błędy w rozkładzie jazdy otrzymałem odpowiedź, że on nie jest od tego, mam sobie zadzwonić do kierownika. Moja frustracja wynikała między innymi z tego, że już niejednokrotnie informowałem telefonicznie o rozbieżnościach między rozkładami internetowym i tradycyjnym, jednak jak widać, żadnego odzewu ze strony PK nie widać - pisze nasz Czytelnik. Na zdjęciu na pierwszym planie prezes PK, Krzysztof Kowalewski.

List do redakcji. Na początku nadmienię, że wysłałem podobnego maila w dniu 05.02.2013r. na adres PK Racibórz (sekretariat@pk-raciborz.pl)– adres podany na stronie internetowej przedsiębiorstwa, jednak do dnia dzisiejszego nie doczekałem się odpowiedzi. Nadmieniam, że zgodnie z KPA korespondencja drogą elektroniczną jest również dopuszczalna. Oczywiście pomyłki i niejasności w rozkładzie jazdy autobusów jak były, tak są.

Otóż w dniu 05.02.2013r. chciałem udać się autobusem z przystanku Kościuszki Despol w kierunku dzielnicy Ostróg. Zgodnie z rozkładem jazdy zamieszczonym w Internecie, autobus linii nr 6 powinien odjechać o godz. 17:26. Idąc na przystanek zostałem minięty przez ten autobus. Po dojściu do przystanku okazało się, że godzina odjazdu z przystanku to 17:22, więc autobus odjechał punktualnie. Skorzystałem więc z numeru telefonu do dyżurnego umieszczonego na przystanku (po coś w końcu ten numer tam jest) i nieco sfrustrowany poinformowałem go o zaistniałej sytuacji i o konieczności (kolejnej) zmiany w rozkładzie jazdy.

Niestety, na moją sugestię, aby dyżurny gdzieś zgłosił błędy w rozkładzie jazdy otrzymałem odpowiedź, że on nie jest od tego, mam sobie zadzwonić do kierownika. Moja frustracja wynikała między innymi z tego, że już niejednokrotnie informowałem telefonicznie o rozbieżnościach między rozkładami internetowym i tradycyjnym, jednak jak widać, żadnego odzewu ze strony PK nie widać.

Nadto, biorąc pod uwagę rzekomą jakość obsługi klienta (rozmowy są nagrywane w celu poprawy jakości) poprosiłem pracownika o podanie swojego imienia i nazwiska w celu sprawdzenia, czy osoba poinformowana o problemie zawiadomi osoby odpowiedzialne, niestety bezpodstawnie osoba ta odmówiła mi podania swojego imienia i nazwiska.

Pragnę od siebie dodać, ze autobusy jadące od "Świńskiego Rynku" w kierunku Ostroga, zarówno ulicą Kościuszki, jak i Opawską, niejednokrotnie jadą "stadami" - 3 autobusy w odstępie 10 minut, potem godzina, albo 1,5 h przerwy. Nadto zauważyłem kolejny błąd – autobus linii 14 z przystanku OPAWSKA – ELEKTRO wg rozkładu internetowego odjeżdża w kierunku ul. Starowiejskiej o godzinie 14:13, wg rozkładu na przystanku autobus taki nie jedzie.

Poza tym przekonałem się, dlaczego autobusy niektórych linii już na 3 przystanku mają 5 – 10 minut opóźnienia?? Odpowiedź jest prosta – bilety. Dlaczego nie można – jak za dawnych czasów – wprowadzić sprzedaży biletów w kioskach?? Jeżeli 10 pasażerów chce kupić bilet u kierowcy, do tego każdy płaci banknotem 50 zł, to na dzień dobry jest 10 minut poślizgu. Należałoby wprowadzić zasady, jak w KZK GOP – bilet w kiosku, albo w biletomacie, a sprzedaż u kierowcy – tak, ale za dodatkową 60 groszową opłatą. Oczywiście kwota MUSI BYĆ odliczona, inaczej kierowca nie sprzeda biletu.

W związku z powyższym proszę o odpowiedź na pytania:
- Czy i w jaki sposób spółka zamierza wprowadzić (wreszcie) porządek w rozkładach jazdy?
- Czy spółka zamierza rozwiązać problem ze sprzedażą biletów u kierowy?
- W końcu dlaczego pracownik spółki miejskiej odmówił podania swojego imienia i nazwiska (pytałem o imię oraz nazwisko, nic więcej)?

Czytelnik (dane do wiadomości redakcji)

Bądź na bieżąco z nowymi wiadomościami. Obserwuj portal naszraciborz.pl w Google News.

Reklama
Reklama
Tagi:
Zobacz film z RTK

Komentarze (0)

Aby dodać komentarz musisz być zalogowany

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Aktualności17 stycznia 202511:42

Cofając potrąciła pieszego. Mężczyzna był pijany

Cofając potrąciła pieszego. Mężczyzna był pijany - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
red., fot. FB/OSP Kuźnia Raciborska
Reklama
Aktualności16 stycznia 202511:03

Fałszywy alarm z Brzezia. Pożary w Tworkowie i Raciborzu

Fałszywy alarm z Brzezia. Pożary w Tworkowie i Raciborzu - Serwis informacyjny z Raciborza - naszraciborz.pl
0
red., fot. FB/OSP Racibórz Brzezie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Partnerzy portalu

Materiały RTK
Nasz Racibórz - Nasza ekologia
Regionalny Informator Ekologiczny
Dentica 24
ostrog.net
Spółdzielnia Mieszkaniowa
Szpital Rejonowy w Raciborzu
Ochrona Partner Security
Powiatowy Informator Seniora
PWSZ w Raciborzu
Zajazd Biskupi
Kampka
Fototapeta.shop sklep z tapetami i fototapetami na zamówienie
Reklama
Reklama

Najnowsze wydania gazety

Nasz Racibórz 17.01.2025
16 stycznia 202519:30

Nasz Racibórz 17.01.2025

Nasz Racibórz 10.01.2025
9 stycznia 202521:58

Nasz Racibórz 10.01.2025

Nasz Racibórz 20.12.2024
20 grudnia 202410:11

Nasz Racibórz 20.12.2024

Nasz Racibórz 13.12.2024
12 grudnia 202421:45

Nasz Racibórz 13.12.2024

Zobacz wszystkie
© 2025 Studio Margomedia Sp. z o.o.