Pozory mylą, dowód nie

Rozpoczęto kolejną edycję programu „ Pozory mylą, dowód nie” realizowanego przez Komendę Główną Policji i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce - Browary Polskie. Celem tej kampanii edukacyjnej jest ograniczenie sprzedaży alkoholu małoletnim.
Od 2009 roku Komenda Główna Policji i Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce - Browary Polskie realizują kampanię edukacyjną „ Pozory mylą, dowód nie” , której celem jest ograniczenie sprzedaży alkoholu małoletnim.
Jednocześnie chodzi o zwrócenie uwagi sprzedawców i świadków sprzedaży w sklepach, że dorosły wygląd nie oznacza pełnoletniości upoważniającej do zakupu napojów alkoholowych. Kampania „Pozory mylą, dowód nie 2011” opiera się na dystrybucji pakietów edukacyjno - informacyjnych do urzędów gmin oraz gminnych komisji ds. rozwiązywania problemów alkoholowych, a za ich pośrednictwem do organizacji społecznych, które mogłyby aktywnie włączyć się realizację programu.
W zestawie znajdą się ulotki, plakaty oraz naklejki informujące o tym, że dany punkt nie prowadzi sprzedaży alkoholu niepełnoletnim, film szkoleniowy edukujący sprzedawców jak reagować na próby zakupu alkoholu przez małoletnich oraz stosowane przez nich w takich przypadkach sztuczki, a także broszura dla rodziców omawiająca ogromną rolę wychowania w rodzinie w przeciwdziałaniu sięgania po alkohol przez małoletnich. W kampanii wezmą również udział policjanci , którzy m.in. włączą się w inicjatywy lokalne, przypomną sprzedawcom alkoholi o obowiązujących przepisach, a w przypadku ich nierespektowania będą wszczynać postępowania.
KPP Głubczyce
Fot. internet
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany