Unitki dostaną z miasta 100 tys. zł
Choć do przetargu na świaczenie usług promocyjnych podczas widowisk sportowych lub kulturalnych i rekreacyjnych, m.in. w rozgrywkach ligowych o mistrzostwo kraju, pucharach krajowych oraz Halowych Mistrzostwach Krajowych w piłce nożnej mogło przystąpić wiele klubów, to wpłynęła tylko oferta Unii Racibórz.
Na promocję poprzez sport miasto zarezerwowało 100 tys. zł. Wykonawcę zadania wyłoniono w drodze przetargu. Mógł do niego stanąć każdy klub piłkarski, który spełnia wymogi postawione przez raciborski magistrat, czyli bierze udział w rozgrywkach o mistrzostwo Polski, rozgrywkach pucharowych i halowych. Z dołączonego do przetargu projektu umowy wynika również, że zwycięzca przetargu musi umieścić w centralnym miejscu na koszulkach herb Raciborza (przód) oraz napis Miasto Racibórz (tył), a na rękawkach adres www.raciborz.pl. Ratusz zażądał też 100 biletów orz 20 kompletów gadżetów.
Jedyną ofertę złożyło Raciborskie Towarzystwo Piłkarskie Unia Racibórz, mające drużynę Mistrza Polski kobiet. Dostanie 100 tys. zł brutto.
(w)
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany