Rodzinne atrakcje w Castoramie na wiosnę
Z okazji nadejścia wiosny Castorama Polska przygotowała wyjątkowe atrakcje dla dzieci i ich rodziców. Już w sobotę, 25 marca br., we wszystkich sklepach odbędą się otwarte warsztaty „Majsterkowo”. Uczestnicy będą mogli samodzielnie wykonać drewniany przedmiot codziennego użytku i poszerzyć swoją wiedzę na temat roślin. Od 18 do 29 marca potrwa z kolei wiosenny konkurs plastyczny – „Mój zaczarowany ogród”.
W sobotę, 25 marca br., w Castoramie odbędzie się ogólnopolskie, rodzinne majsterkowanie z okazji pierwszego dnia wiosny. We wszystkich sklepach sieci powstaną specjalne strefy „Majsterkowo”, gdzie najmłodsi będą mieli okazję samodzielnie, posługując się prostymi narzędziami, wykonać np. osłonkę na donicę lub inny praktyczny, drewniany przedmiot. Na koniec, mali projektanci, będą mogli w kreatywny sposób pomalować swoją pracę na ulubiony kolor z palety barw
Viva Garden.
Ponadto uczestnicy warsztatów poznają ciekawostki związane z pielęgnacją roślin, nauczą się rozpoznawać różne rodzaje nasion i cebulek oraz będą mogli wziąć udział w grach edukacyjnych i sprawnościowych.
- Już 4-ty rok z rzędu przywitamy wiosnę wspólnie majsterkując, bawiąc się i ucząc w Castoramie. Chcemy zachęcić najmłodszych do samodzielnego tworzenia przedmiotów oraz przekonać rodziców, że ich dzieci, pod odpowiednim nadzorem, mogą rozwijać swoje umiejętności i pasje twórcze. Zainspirujemy także uczestników do założenia ekologicznej hodowli w ich domu – mówi Monika Szpadkiewicz, koordynator programu Majsterkowo w Castorama Polska.
Każde dziecko uczestniczące w warsztacie 25 marca br. otrzyma upominek – niespodziankę, a wykonany przedmiot zabierze do domu. Wstęp na wydarzenie
jest bezpłatny i nie wymaga wcześniejszej rejestracji. Wspólne majsterkowanie odbywać się będzie w godz. 10:00 – 17:00.
Pasja do Majsterkowania
Zajęcia Majsterkowo odbywają się regularnie od 2012 r. w sklepach Castorama w całej Polsce. Program skierowany jest głównie do szkół, ale Castorama Polska organizuje również kilka razy w roku warsztaty otwarte, w których wziąć mogą udział wszystkie dzieci, które danego dnia pojawią się w sklepie. Do tradycji firmy weszły już takie wydarzenia, jak m.in. Majsterkowy Dzień Wiosny, Dzień Dziecka
czy Mikołajki. Dotychczas w zajęciach wzięło udział już ponad 80 000 uczestników.
Celem zajęć jest edukacja dzieci w wieku 6 – 12 lat w zakresie wykorzystywania umiejętności manualnych i używania podstawowych narzędzi. Warsztaty to również okazja do rozwijania wrażliwości ekologicznej poprzez pokazywanie możliwości nadania drugiego życia starym lub zużytym produktom. Dzięki uczestnictwu
w Majsterkowie dzieci uczą się samodzielności i mogą przekonać się, jak wiele satysfakcji może im sprawić ich własna praca.
Ogólnopolski konkurs plastyczny
W ramach wiosennych atrakcji, Castorama zorganizowała także ogólnopolski konkurs. Od 18 do 29 marca br. należy przesłać pracę wykonaną w dowolnej technice plastycznej zainspirowaną tematem „Mój zaczarowany ogród”.
W konkursie mogą wziąć udział dzieci w wieku 6 – 12 lat. 6 kwietnia ogłoszonych zostanie aż 40 zwycięzców, a każdy otrzyma grę planszową „Majsterkowy biznes.
Celem konkursu jest zainspirowanie najmłodszych oraz ich rodziców
do kreatywnego spojrzenia na ogród. Na wiosnę roślinność wokół naszych domów ożywa, porządkujemy tę przestrzeń i nadajemy jej własny charakter. Zachęcamy do utrwalenia tego momentu w pracy plastycznej – mówi Monika Szpadkiewicz
z Castorama Polska.
Prace wykonane przez dzieci w 2D, czyli mogą to być m.in. malunki, rysunki, wydzieranki czy wyklejanki, należy zeskanować lub zrobić zdjęcie i wysłać na adres mailowy majsterkowykonkurs_klient@castorama.pl. Pięcioosobowe jury oceniać będzie technikę wykonania, kreatywność oraz staranność przygotowania pracy. Zwycięzcy otrzymają nagrodę główną – familijną grę „Majsterkowy biznes” Castoramy, której zasady oparte są na mechanizmie dobrze znanej planszówki – Eurobusiness.
Więcej informacji o rodzinnych atrakcjach w Castoramie Polska na stronie www.castorama.pl.
Informacje o spółce Castorama:
Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii DIY/home improvement (ulepszania mieszkań) w naszym kraju. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep
w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 75 lokalizacjach w różnych częściach Polski (w tym w 72 pod marką Castorama i w 3 pod marką Brico Depot). Łączna powierzchnia handlowa sklepów należących do spółki wynosi ok. 554 tys. m². Spółka zatrudnia ponad 11,5 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o.
jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy. W celu uzyskania dalszych informacji zapraszamy
na stronę www.castorama.pl oraz www.kingfisher.com.
Komentarze (0)
Komentarze pod tym artykułem zostały zablokowane.