Odpowiedź na sprostowanie prezydenta Lenka
- Skłonność Mirosława Lenka do obnoszenia się z własną nieporadnością doskonale tłumaczy dlaczego postępuje marginalizacja Raciborza - Grzegorz Wawoczny w odpowiedzi na replikę prezydenta w sprawie promocji biznesowej Raciborza.
W nawiązaniu do sprostowania (kliknij TUTAJ) nadesłanego przez prezydenta za pośrednictwem rzecznika prasowego magistratu, pragnę wskazać, że omawiane w powyższym piśmie osiągnięcia Mirosława Lenka w biznesowym promowaniu miasta w 2012 r. sprowadzają się do:
- zamieszczenia ofert inwestycyjnych w portalu www.invest-in-silesia.pl (dzienna liczba wejść według websiteoutlook.com 620, strona magistratu raciborz.pl 976)
- planowanego udziału w audycji Sygnały Dnia w Programie I Polskiego Radia
- planowanej konferencji promocyjna strefy gospodarczej w Raciborskim Centrum Kultury
W tym kontekście należy tylko dodać, że mniejsza od Raciborza Czerwionka Leszczyny promowała się w tym roku bezpośrednio w Monachium a nie na niszowej stronie internetowej. Władze Rybnika pozyskały zaś środki unijne na promocję swoich terenów inwestycyjnych w TVN 24 i Polsat News.
Z wyrazami szacunku
Grzegorz Wawoczny
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany