Mieszko w ogólnopolskim rankingu polskich marek
"Rzeczpospolita" opublikowała ogólny "Ranking marek według wartości", w którym zawarła firmy niezależnie od ich branży, a także "Rankingi mocy marek" podzielone na kategorie: "Słodycze i lody", "Pozostałe produkty żywnościowe", "Napoje bezalkoholowe", "Napoje alkoholowe", "Odzież i obuwie", "Pozostałe produkty niespożywcze", "Kosmetyki i higiena", "Telekomunikacja", "Usługi i działalność deweloperska", "Handel", "Finansowe", "Media i wydawnictwa". Oprócz tego w gazecie ukazał się ranking wraz z oceną punktową siły marek "Najsilniejsze marki 2013". Możemy też sprawdzić ocenę firm pod względem najczęściej wybieranych marek, postrzeganej jakości, świadomości marki, priorytetu w świadomości, postrzeganej wartości, lojalności klientów, stopy referencji, a także prestiżu.
Mieszko znalazło się w dwóch rankingach. W "Rankingu marek według wartości" firma uplasowała się na 116. miejscu (w ubiegłym roku zajęła 123. miejsce) z wartością 93,8 mln zł. 8. miejsce z kolei Mieszko zajęło w "Rankingu mocy marek" w kategorii "Słodycze i lody". To o trzy miejsca niżej niż w tamtym roku. Siłę marki oceniono, w skali 0-100, na 55, postrzeganą wartość na 60, prestiż na 73, postrzeganą jakość na 75, a świadomość marki na 41.
tb
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany