Kiedy rozpocząć wdrażanie programu lojalnościowego?
Współpraca oparta na wzajemnym szacunku i lojalności to najlepszy rodzaj współpracy. Dotyczy to zarówno relacji między partnerami biznesowymi, jak i między firmą a jej klientem. Obecnie każdy konsument ma duży wybór marek, produktów i usług, z których może korzystać. Dlatego warto związać go z naszą firmą już od samego początku współpracy. Jak to zrobić? Najlepiej za pomocą dobrze skonstruowanego programu lojalnościowego!
Czemu program lojalnościowy?
Zasada działania programu lojalnościowego jest bardzo prosta. Im więcej zakupów robimy, z im większej liczby usług korzystamy, tym większe zniżki lub nagrody otrzymujemy w przyszłości. Program może polegać np. na zbieraniu punktów, które potem wymienia się na atrakcyjne nagrody lub za które otrzymuje się zniżki na kolejne produkty i usługi. To swoista nagroda za współpracę i zachęta to jej kontynuowania. W ten sposób można pokazać klientom i partnerom, że o nich dbamy i że nasza troska o nich nie kończy się w momencie dokonania zakupu. Takie działania pozwalają stopniowo budować lojalność, dlatego warto je rozpocząć już na początku.
Różne firmy, różne potrzeby
Każda firma jest inna, oferuje inne produkty i usługi, dlatego też nie ma jednego sprawdzonego programu lojalnościowego, który trafiłby w potrzeby wszystkich. Takie programy powinny być szyte na miarę i każdorazowo przygotowywane z uwzględnieniem wszystkich potrzeb i oczekiwań stron. Wieloletnie doświadczenie Sodexo w tworzeniu programów lojalnościowych B2B2C dla wielu branż pozwoli na opracowanie idealnego programu dla twojej firmy. Możesz skierować program lojalnościowy do swoich klientów lub do partnerów handlowych, za każdym razem osiągając inne, wcześniej sprecyzowane, rezultaty.
Oszczędzasz czas i pieniądze
Dzięki pełnemu outsourcingowi i możliwości korzystania z Program Managera otrzymasz kompleksowe wsparcie na każdym etapie wdrażania i przeprowadzania programu lojalnościowego. Dostaniesz też dostęp do katalogu nagród online. Znajduje się w nim bardzo dużo produktów uznanych marek, co sprawia, że twoi klienci na pewno znajdą coś dla siebie. Nie musisz też płacić za wszystkie nagrody z góry, ale dopiero po uzbieraniu odpowiedniej liczby punktów i wyborze nagrody przez klienta.
Z pomocą Sodexo zwiększysz sprzedaż i pozyskasz nowych klientów oraz utrzymasz ich lojalność na satysfakcjonującym poziomie. Zacznij dbać o nią już od pierwszej transakcji – po prostu postaw na sprawdzone rozwiązania, które przyniosły korzyści wielu przedsiębiorcom i konsumentom!
Komentarze (0)
Komentarze pod tym artykułem zostały zablokowane.