2016 rok rokiem zmian dla Mieszka - prezes Igor Jeliński o rynku i planach
Jakie inwestycje i plany zostały zrealizowane przez Mieszko w 2016 roku?
Kluczową inwestycją dla Mieszko w 2016r była budowa nowego Magazynu Wyrobów Gotowych, który pozwoli od przyszłego roku polepszyć obsługę naszych klientów w Polsce i na całym świecie.
Kolejne istotne przedsięwzięcie to zmodernizowanie i "rozbudowanie produkcji" w Raciborzu, co związane było z przeniesieniem linii wafli. Poprawiło to efektywność i elastyczność produkcji, dzięki czemu będziemy mogli reagować szybciej na potrzeby naszych klientów.
Z jakiego dokonania w 2016 roku firma jest szczególnie dumna, co udało się zrobić, a czego jeszcze nie i zostało przeniesione np. na 2017 rok?
2016 rok był dla Mieszko rokiem zmian. Zmniejszyliśmy ilość SKU reprezentującą około 1/3 naszej wcześniejszej sprzedaży i zreorganizowaliśmy ofertę, dzięki czemu skupiliśmy się na kluczowych produktach.
Mimo tego sprzedajemy zdecydowanie więcej produktów pod marką Mieszko. Nasze największe sukcesy to m.in.: większa, w porównaniu do zeszłego roku, sprzedaż Michaszków o 12 proc., Cherrissmo o 22 proc. , a Zozoli aż 35 proc. Zdecydowanie zmniejszyliśmy też kompleksowość w operacjach i co najważniejsze utrzymujemy ten sam poziom rentowności.
Ale to z czego jestem dumny szczególnie - to ludzie, z którymi współpracuję. Niezwykle doceniam zarówno tych, którzy od lat pracując w Mieszko zdecydowali się zostać ze mną i realizować nową strategię firmy, jak i tych, którzy porzucili swoje dotychczasowe miejsca pracy, często wielkie korporacje, by współtworzyć nowe Mieszko i wnieść do naszej firmy ciekawe doświadczenie i nowe kompetencje.
Pełną rozmowę znajdziesz TUTAJ.
fot.: Mieszko SA
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany