Free from, czyli jak Mieszko chce zaskakiwać polskich konsumentów
Prasówka. Polak to bardzo inteligentny konsument, chce kupować coraz bardziej świadomie, szuka produktów naturalnych, zdrowych, dobrej jakości i chce wiedzieć, jakie surowce są w produkcie i skąd pochodzą. Dlatego też Mieszko chce w 2017 roku zaoferować konsumentom nowe produkty i ciekawe doświadczenie z marką - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Igor Jeliński, prezes firmy Mieszko.
- Konsumenci chcą kupować coraz bardziej świadomie. Coraz uważniej czytają etykiety. Chcą żyć zdrowo i poszukują produktów, które im to ułatwią. Szukają więc produktów naturalnych, które są bezpieczne dla zdrowia. Coraz częściej chcą wiedzieć, jakie dokładnie surowce są w produkcie i skąd pochodzą - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Igor Jeliński. - Bardzo silny jest też trend "free from", czyli bez...: "bez glutenu", "bez cukrów dodanych", "bez konserwantów", "bez GMO" itp. Tego typu niszowe propozycje będą się mnożyły. Klienci szukają także praktycznych i mniejszych opakowań - dodaje. - Polak to bardzo inteligentny konsument - wrażliwy na cenę... Więcej czytaj TUTAJ.
fot.: Mieszko SA
Komentarze (0)
Aby dodać komentarz musisz być zalogowany