Jesteś zmotoryzowany? Możesz liczyć na atrakcyjną ofertę w banku dla kierowcy!
Chociaż każdy bank ma w swojej ofercie konta osobiste, kredyty samochodowe czy produkty oszczędnościowe, nie każdy proponuje rozwiązania dedykowane wyłącznie kierowcom. Oferowane na atrakcyjnych warunkach, stanowią alternatywę dla standardowych produktów. Sprawdź, na co możesz liczyć, wybierając bank (dla) kierowcy.
Kierowcy powinni szczególnie zainteresować się ofertą tzw. autobanków, które są związane z konkretną marką pojazdów. I to właśnie w takich miejscach można liczyć na ofertę dostosowaną do potrzeb i oczekiwań osób zmotoryzowanych.
Konto osobiste z programem lojalnościowym
Co dla kierowców liczy się najbardziej? Możliwość poczynienia oszczędności na kosztach związanych z tankowaniem. Wybierając odpowiedni rachunek osobisty, można liczyć na zwrot wydatków. Wystarczy założyć Moto Konto dostępne w Toyota Banku, aby uzyskać cashback nawet do 10%. Taka opcja dotyczy tych kierowców, którzy założą rachunek bankowy i pobiorą specjalną aplikację mobilną Tankuj Korzyści.
Korzystne oszczędzanie na lokatach
Dobry autobank powinien dawać kierowcy możliwość oszczędzania na lokatach oprocentowanych wyżej niż standardowe produkty. I w tym przypadku można liczyć na atrakcyjne oprocentowanie, które pozwala wypracować nawet kilkukrotnie większy zysk w porównaniu z typowymi lokatami.
Finansowanie zakupu samochodów na atrakcyjnych warunkach
To, że masz samochodów nie oznacza, że w przyszłości nie będziesz chciał wymienić go na nowszy model. Autobanki powinny to doskonale rozumieć, oferując finansowanie zakupu pojazdu na korzystnych warunkach.
Ponownie warto przytoczyć produkty Toyota Banku – Kredyty SMARTPLAN na nowe i używane pojazd (RRSO 8,41%). Dzięki nim można nabyć samochody, płacąc niższą nawet o 40% ratę miesięczną. Dodatkowym atutem jest także możliwość wymiany pojazdu po 3-4 latach – bez konieczności angażowania dodatkowych środków własnych.
Na co zwracać uwagę, wybierając bank (dla) kierowcy?
Jeśli jesteś osobą zmotoryzowaną i szukasz banku przyjaznego kierowcy, zwróć uwagę na kilka istotnych czynników. Wśród nich wymienić można m.in.:
- proponowane profity, bonusy,
- pobierane opłaty i prowizje,
- dostęp do bankowości elektronicznej.
Ponadto dobry bank (dla) kierowcy powinna wyróżniać obsługa klienta na wysokim poziomie. Łatwy kontakt z pracownikami i doradcami, szybkie rozwiązywanie problemów, możliwość składania wniosków online – to wszystko musi być standardem.
Im więcej parametrów porównasz, tym większe prawdopodobieństwo zadowolenia ze współpracy.
Komentarze (0)
Komentarze pod tym artykułem zostały zablokowane.