Raciborski Zoo-Mar wyróżniony przez najważniejszą gazetę branżową
W dniu 23 października 2017 roku sklep zoologiczny ZOO-MAR gościł przedstawicieli „Rynku Zoologicznego”. Podczas wizyty poproszono redaktorkę czasopisma Panią Weronikę Szymaniak o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań.
1. Czym jest „Rynek Zoologiczny”? Prosimy opowiedzieć o Państwa działalności.
„Rynek Zoologiczny” to magazyn skierowany do właścicieli i managerów sklepów oraz hurtowni zoologicznych na terenie całej Polski. Jest najnowocześniejszym czasopismem handlowym branży zoologicznej w Polsce. Na rynku istniejemy od 2008 roku. Piszemy o innowacyjnych produktach i usługach w branży zoologicznej, na bieżąco śledzimy też zmiany i tendencje rynkowe. „Rynek Zoologiczny” to dzisiaj nie tyko magazyn. W największych polskich miastach organizujemy Akademię Rynku Zoologicznego, cykl szkoleń dla właścicieli sklepów zoologicznych; raz do roku organizujemy Forum Branży Zoologicznej – spotkanie producentów, dystrybutorów, właścicieli hurtowni oraz ogólnopolskich sieci zoologicznych.
2. W 2016 roku „Rynek Zoologiczny” został uznany przez instytut badawczy Kantar Millward Brown za numer 1 wśród czasopism branży zoologicznej. Co złożyło się na ten sukces?
Czytelnictwo pisma, ale przede wszystkim powtarzalność tego czytelnictwa w dłuższym okresie czasu oznaczająca, że czytelnik posiada w stosunku do pisma wyrobioną postawę. Badania przeprowadzone przez Kantar Millward Brown pozwalają sądzić, że czytelnicy magazynu „Rynek Zoologiczny” mają wyrobioną pozytywną postawę w stosunku do naszego pisma. Za najważniejszy powód czytania magazynu badani wskazali dostępność informacji o nowościach produktowych, w drugiej kolejności możliwość zorientowania się w aktualnych trendach. Takie wyniki bardzo nas cieszą, są efektem naszej pracy i zaangażowania w rozwój polskich sklepów zoologicznych.
3. Dlaczego zdecydowali się Państwo przyjechać do sklepu zoologicznego ZOO-MAR w Raciborzu?
Od kilku miesięcy tworzymy cykl materiałów dotyczących lokalnych i ogólnopolskich sieci zoologicznych. ZOO-MAR to lokalna sieć z tradycjami, rozpoznawalna w regionie i wyróżniająca się wśród innych tempem rozwoju. Zaciekawiły nas również organizowane przez sieć akcje i zawody, współpraca z groomerami i lekarzami weterynarii. Poza tym znamy właścicieli sklepów i wiemy, jak bardzo zaangażowani są w prowadzenie tego biznesu.
4. Jakie były Państwa wrażenia po wizycie w sklepach zoologicznych ZOO-MAR?
ZOO-MAR to sieć lokalnych sklepów, prowadzona z pomysłem i zaangażowaniem. Wnętrza sklepów zachęcają do zakupów, panuje ład i porządek, produkty są dobrze wyeksponowane. Pracownicy mają bardzo dużą wiedzę, którą chętnie dzielą się z klientami. Myślę, że to właśnie odpowiedni zespół jest sekretem sukcesu sieci. Ludzie z pasją, sympatyczni i otwarci na potrzeby opiekunów zwierząt zawsze będą przyciągać klientów do sklepów.
5. Jak oceniają Państwo asortyment sklepów zoologicznych ZOO-MAR?
Asortyment w sklepach ZOO-MAR jest bardzo bogaty, dostępnych jest wiele produktów z różnych kategorii – każdy klient znajdzie tam produkty odpowiednie dla swojego pupila. Tym, co charakteryzuje ofertę sklepu, jest wysoka jakość proponowanych klientom produktów. W najbliższym numerze „Rynku Zoologicznego” ukaże się artykuł na temat sieci sklepów zoologicznych ZOO-MAR z obszerną fotorelacją.
Komentarze (0)
Komentarze pod tym artykułem zostały zablokowane.