Jak dodać post na Instagramie?
Instagram jest jedną z tych aplikacji, które codziennie przyciąga nas nowymi treściami, a także ich różnorodnością. Aplikacja Instagram powstała z myślą o publikowaniu pięknych zdjęć i postów, a następnie przekształciła się w multiplatformę do komunikacji ze światem. W tym artykule skupimy się przede wszystkim na publikacji postów na Instagramie, czyli jak je dodać, w jakim czasie oraz dowiesz się jakie posty są najpopularniejsze.
Jak dodać post na Instagramie z poziomu aplikacji?
Publikacja postów na Instagramie z poziomu aplikacji jest bardzo prosta i wystarczy podążać za tą krótką instrukcją:
1. Przejdź do aplikacji Instagrama na swoim telefonie.
2. Przejdź do swojego profilu i wybierz ikonę „plusa”.
3. Wybierz zdjęcie z galerii lub zrób zdjęcie za pomocą aplikacji.
4. Wybierz odpowiednie filtry, które pomogą Ci nadać końcowy efekt zdjęcia.
5. Dodaj opis zdjęcia, hasztagi i lokalizację oraz oznacz znajomych. Te kroki pomogą znaleźć Cię nowym obserwatorom.
6. Dodaj zdjęcie.
Tak jak możesz zauważyć, proces dodawania zdjęcia z poziomu aplikacji jest bardzo prosty i jesteś w stanie bardzo szybko opublikować nowe treści na swoim koncie.
Jak dodać post na Instagramie z poziomu przeglądarki?
Dodanie postów na Instagrama z poziomu przeglądarki jest jak najbardziej możliwe, szczególnie jeśli zdjęcia przed publikacją obrabiasz w profesjonalnych systemach i nie chcesz tracić na jakości.
1. Przejdź do strony Instagrama i zaloguj się do swojego konta.
2. Przejdź do swojego konta i wybierz opcję „dodaj zdjęcie”.
3. Wybierz zdjęcie ze swojego komputera i następnie dodaj opis i hashtagi.
4. Opublikuj post.
Strona Instagrama otwierana za pomocą przeglądarki internetowej na komputerze nie wygląda najlepiej, ale jeśli chcesz dodać w pełni upiększone zdjęcie, które przechowujesz na komputerze, to jest to jedyna opcja.
Dlaczego warto dodawać posty na Instagramie?
Instagram powstał do tego, aby tworzyć na swoim profilu galerię zdjęć, dlatego też systematyczne publikowanie postów jest wysoko oceniane w algorytmach aplikacji. Nie należy jednak zapominać, że samo dodanie zdjęcia to jedno, ale to jakie i ile jest aktywności pod postem, jest jeszcze ważniejsze. Publikacja postów umożliwia Ci wypowiedzenie się na ważne tematy, podjęcie dyskusji z użytkownikami lub pełni funkcję promocyjną. Dodawania postów na Instagramie umożliwia Ci dotarcie do nowych grup użytkowników, a także na poszerzenie zasięgów. Im więcej dzieje się pod twoim postem, tym budujesz lepsze zasięgi.
Kiedy najlepiej dodawać posty na Instagramie?
Nawet najlepszy post może zniknąć w tłumie innych publikacji, ale nie będzie mógł być zauważony przez twoich obserwatorów. Kiedy w takim razie najlepiej opublikować post? Według badań publikowanych przez agencje marketingowe wynika, że warto publikować posty na Instagramie w poniedziałki, wtorki i piątki rano, w okolicach godziny 10, a także we wtorki o 14.
Czy koniecznie musisz sugerować się tym statystykami? Niekoniecznie! Wiele zależy też od twojej grupy docelowej (czy są to pracownicy pełnoetatowi, mamy na macierzyńskim czy studenci), rytmu dnia twoich obserwatorów, a także wiele zależy od branży. Zapytaj swoich obserwatorów, kiedy chcą, aby pojawił się nowy post i na postawie swoich własnych badań, będzie znać odpowiedź na to pytanie. Pamiętaj, że posty są cały czas dostępne na twoim profilu, więc możesz do nich odsyłać poprzez rolki lub inne aktywności na koncie.
Jakie posty dodawać na Instagramie?
W zależności od typu konta, które prowadzisz, będą to zupełnie inne pomysły na tworzenie postów. Poniżej znajdziesz posty, które warto opublikować, ale zgodnie z tematyką twojego kanału:
- posty z podróży tych bliskich i tych dalekich,
- posty kulinarne, zarówno te z restauracji, jak i posiłki przygotowywane przez ciebie,
- posty opiniotwórcze, które odnoszą się do bieżącej sytuacji,
- posty zza kulis, szczególnie ważne, jeśli tworzysz produkt lub usługę dla swoich obserwatorów,
- posty z treściami edukacyjnymi, które będą wartościowe dla twojej grupy docelowej,
- posty z różnymi planami, takimi jak tygodniowy plan sprzątania, czytania, gotowania, plan finansowy i inne
- posty z poleceniami, które są szczególnie ważne dla twojej grupy docelowej, czyli książki, filmy, inne konta.
„Pomysłów na tworzenie postów może być mnóstwo, ważne, aby były wartościowe dla twoich obserwatorów. Coraz więcej osób poszukuje wartościowych treści, nie interesuje ich idealne życie Influencerów, chcą widzieć prawdę i chcą się czuć na równi z osobami, które obserwują. Dlatego też tworzenie przydatnych i wartościowych postów na Instagramie powinno być dla Ciebie priorytetem.” – podpowiada ekspert ze strony InstGrow.pl, gdzie możemy zakupić gwarantowane usługi na Instagrama.
Podsumowanie
Aplikacja Instagram powstała z myślą o tworzeniu galerii zdjęć i w taki sposób też powinna być wykorzystywana. Twórcy na Instagramie powinni z powrotem docenić moc postów i przyjrzeć się najnowszym trendom, ale też potrzebom swoich obserwatorów. Podsumowując cały artykuł, możesz dodawać zdjęcia i posty zarówno z aplikacji Instagrama, ale też za pomocą komputera, jak i dostępnych przeglądarek internetowych.
Warto jest dodawać posty w godzinach, kiedy twoi obserwatorzy są w aplikacji, dlatego przeglądaj raporty, ale także pytaj o, to kiedy powinny pojawiać się nowe posty. I na koniec zadbaj o różnorodność publikowanych treści i zainspiruj się naszymi propozycjami, ale także sprawdzaj, jakie posty zyskują obecnie na popularności na Instagramie. Instagram to potężne narzędzie do kreowania własnego wizerunku oraz promocji wielu przydatnych treści. Dlatego jakość treści i publikowanych postów powinna być dla Ciebie największym priorytetem.
Komentarze (0)
Komentarze pod tym artykułem zostały zablokowane.