Jakie bluzy z nadrukiem wybrać dla pracowników firmy?
Odzież reklamowa to ogromna korzyść dla Twojej firmy. Jednak, aby spełniała swoje zadanie, musi być odpowiednio dobrana. Powinna zachęcać pracowników do noszenia jej oraz przyciągać uwagę klienta. Być reklamą sama w sobie, ale niezbyt nachalną. Dowiedz się, jakie bluzy z nadrukiem wybrać dla swoich pracowników!
Jak wybrać bluzy nadrukiem dla pracowników firmy?
Wybór odpowiedniej odzieży to bardzo ważny element, który niestety często jest pomijany przez właścicieli firm. Jednak właściwie dobrana bluza z nadrukiem jest świetną formą reklamy, która w znacznym stopniu może zmienić postrzeganie Twojej firmy. Wybierz odzież, którą pracownicy będą nosić z ochotą. Pamiętaj, że to istotny czynnik w budowaniu wspólnoty Twojego zespołu!
Dlaczego odzież reklamowa jest tak ważna?
Marketing
Od strony marketingowej bluzy z nadrukiem to świetny sposób na darmową reklamę bowiem pojawi się ona wszędzie tam, gdzie Twoi pracownicy. Dodatkowo uspójni wizerunek firmy. W ten sposób marka wzbudzi zaufanie potencjalnych klientów i inwestorów. Odzieżą reklamową możesz wzmocnić pozytywny odbiór firmy i rozpoznawalność marki.
Personel
Dla Twoich pracowników wspólne bluzy z logo firmy również niosą pozytywne aspekty. Badania wykazały, że pracownicy noszący ubrania firmowe czują większą zażyłość z pracodawcą, jak i innymi współpracownikami. To prowadzi do lepszej integracji całego zespołu. Przynależność to coś, co warto pielęgnować wśród pracowników. Personel emocjonalnie związany z marką jest bardziej stały i lepiej zaangażowany w działalność firmy.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze bluz dla personelu?
Branża
Przede wszystkim zastanów się, w jakim obszarze działasz. Pracownicy fizyczni będą potrzebowali innej odzieży niż pracownicy pracujący w sklepach lub biurach. Branża, którą się zajmujesz, ma też wpływ na wybór kroju bluzy. To ważne, abyś zdecydował, czy bluza powinna być typowo sportowa, czy bardziej casualowa.
Logo
Wybór logo, które będzie nadrukiem na bluzie, jest kluczowym elementem. Logo powinno przyciągać uwagę, ale równocześnie być subtelną reklamą. Musi kojarzyć się z marką, nawiązywać do jej kolorów i haseł. Tylko wtedy efektownie zapewni Ci prawidłowy rozgłos i skutecznie zwróci na siebie uwagę. Logo nie może kojarzyć się negatywnie. Stwórz projekt, który na celu będzie miał pozytywne budowanie wizerunku firmy.
Wykonanie
Istotne jest też wykonanie samego loga. Może to być sitodruk, czyli technika, w której szablon nakładany jest na drobną siatkę, a wykonanie odbitki polega na przetłaczaniu farby przez matrycę. Termonadruk polega z kolei na wgrzaniu w materiał przygotowanego rysunku. Haft komputerowy precyzyjnie haftuje logo przy pomocy specjalnych maszyn komputerowych - ta opcja doda odzieży elegancji i jest bardzo trwała.
Materiał
Dobór odpowiedniego materiału będzie wypływał na jakość i wytrzymałość produktu. Bluzy pracownicze to element odzieży, który pracownicy będą nosić większość czasu. Dla pracowników wewnętrznych świetnie sprawdzi się bluza wykonana z dobrej jakości bawełny. Pozwoli ciału oddychać, a przy tym będzie trwała. Dla osób pracujących w terenie zainwestuj w ciepły polar. Polar utrzyma wytwarzane ciepło i może być wykonany z recyklingowanych materiałów.
Model
Krój bluzy powinien współgrać z ogólnym wizerunkiem marki i wspierać jej pozytywny wizerunek. Elegancka sprawdzi się w bardziej formalnych branżach, na przykład przy obsłudze klienta. Sportowa lepiej będzie wyglądać w magazynie lub w branżach tego wymagających, na przykład dla pracowników siłowni.
Dodatkowe funkcje
W zależności od specyfiki pracy wybierz dodatkowe funkcje bluzy. Możesz postawić na wodoodporność czy dodatkowe odblaski. Istotna dla pracowników fizycznych może okazać się ilość kieszeni.
Kolor i estetyka
Kolor powinien nawiązywać do logo firmy, ale równocześnie pozytywnie kojarzyć się potencjalnym klientom. Estetyka jest równie istotna dla klienta, jak i dla pracownika, który ostatecznie będzie nosił wybraną odzież.
Wygoda pracownika
Pamiętaj, aby przede wszystkim przy wyborze kierować się wygodą pracownika. Bluza nie może ograniczać jego ruchów. Powinna dbać o jego ciepło i ogólne dobre samopoczucie. Wtedy pracownik chętniej będzie chciał nosić taką odzież.
Wybór odzieży pracowniczej nie jest łatwym zadaniem. Trzeba skupić się na dobrym marketingu i budowaniu rozpoznawalności marki, ale nie pominąć potrzeb i odczuć pracowników. Bluzy z nadrukiem to komfortowy wybór, który zadowoli obie strony. Ważne, aby były wygodne, wytrzymałe i estetyczne. Wtedy pracownicy chętnie będą chcieli je zakładać, a klienci poczują pozytywny klimat miejsca.
Komentarze (0)
Komentarze pod tym artykułem zostały zablokowane.