Reklama

Zgłoś do moderacji

Daj nam znać jeżeli uważasz że komentarz powinien zostać usunięty
Treść zgłaszanego komentarza:

Żeby było znacznie szybciej, to pociąg musiałby mijać większość miejscowości bez zatrzymywania się w nich, a wtedy bilety musiałyby być odpowiednio droższe i płakałbyś, że musisz płacić dużo za bilet. To raz. Dwa: KDP między Raciborzem, a Katowicami musiała by mieć sens. Ile osób jeździ z Raciborza do Katowic i jest gotowych pokrywać koszty takiego szybkiego połączenia? Studenci i uczniowie oraz wielu przeciętnych ludzi w ciemno wybierze regio i tańszy bilet. A to coś za coś - zatrzymywanie się co stację i zbieranie osób, bo ilość ludzi z tańszym biletem musi dać zarobić odpowiednią kwotę. KDP między dużymi miastami to już znacznie inny temat, bo i większe przepływy ludzi między miejscami docelowymi (pociąg nie zatrzymuje się na każdej stacji). I tak będzie popyt na taki droższy bilet. To musi mieć ekonomiczne uzasadnienie, a nie czyjś kaprys. Będą główne linie KDP (z odpowiednim obłożeniem oraz zyskiem) i regionalne, ekonomi

Pozostało (250) znaków do wykorzystania
Aby potwierdzić, że jesteś człowiekiem kliknij: pizzę
Reklama
Reklama

Najnowsze wydania gazety

Nasz Racibórz 23.08.2024
22 sierpnia 202421:35

Nasz Racibórz 23.08.2024

Nasz Racibórz 16.08.2024
16 sierpnia 202410:42

Nasz Racibórz 16.08.2024

Nasz Racibórz 09.08.2024
8 sierpnia 202422:14

Nasz Racibórz 09.08.2024

Nasz Racibórz 02.08.2024
2 sierpnia 202408:13

Nasz Racibórz 02.08.2024

Zobacz wszystkie
© 2024 Studio Margomedia Sp. z o.o.